clay-banks-ox6sw103ktm-unsplash

Panujący system gospodarki rynkowej sprawia, że rozpoczęcie własnej działalności to w wielu branżach przysłowiowa bułka z masłem. Niskie bariery wejścia na rynek to szansa dla każdego aspirującego przedsiębiorcy, ale i ryzyko ogromnej konkurencji. Jeśli od lat prowadzisz  punkt serwisowy lub dopiero rozpoczynasz swój biznes, zapewne zastanawiasz się, co zrobić, aby baza Twoich klientów nieustannie powiększała się o tzw. lojalnych nabywców. Sprawdź nasze wskazówki.

Po pierwsze – wybieraj sprawdzonych dostawców

Coraz więcej gigantów rynkowych zauważa, że klient, który wraca, jest bardziej wartościowy niż ten, który tylko pojawia się i znika. Jak zatem sprawić, aby poszerzyć grono swoich odbiorców o lojalnych klientów?  Działaj na wysokiej jakości komponentach, które pozwolą na skuteczne i trwałe naprawy. Zdecyduj się na hurt gsm, który posiada bogatą ofertę i ceni sobie długotrwałe współpracę z klientami biznesowymi, do których wykorzystuje dedykowany Program Lojalnościowym, rabaty za staż i możliwość negocjacji cen. Pamiętaj, że naprawy telefonów powinny być ekspresowe, żaden użytkownik nie może pozwolić sobie na pozostawienie w Twoim punkcie swojego urządzenia na kilkanaście dni. To oczywiste, że nie będziesz w stanie posiadać wymiennych podzespołów do każdego modelu. Wyobraź sobie, że potrzebujesz dwa wyświetlacze do Iphone 11. Współpracując z GSMOK, zyskujesz pewność, że niezbędne komponenty dotrą do Ciebie w ekspresowym tempie, a Ty będziesz mógł zaskoczyć swoich klientów szybką naprawą.

Po drugie – zadbaj o kompetencje

Firmę tworzą ludzie. Zatrudniając pracowników do obsługi Twoich klientów, dołóż wszelkich starań, aby posiadali oni wysoko rozwiniętą kulturę osobistą. Dobierając załogę do punktu serwisowego, często zwraca się uwagę tylko na umiejętności i kompetencje kandydatów. Pamiętaj jednak, że nawet skutecznie naprawiony telefon nie sprawi, że klient następnym razem na pewno wybierze Twój punkt. Zadbaj, aby pracownicy odpowiedzialni za bezpośredni kontakt z klientem charakteryzowali się nie tylko znajomością branży i kompetencjami twardymi, ale i umiejętnością prowadzenia swobodnej, kulturalnej rozmowy, bowiem to ona stanowi źródło emocji, którymi podczas wyboru kieruje się klient.

Po trzecie – inwestuj w relacje

Szczególny wpływ na poziom lojalności klientów Twojego serwisu ma kwestia usług posprzedażowych. Chcąc zyskiwać w oczach klientów, myśl przyszłościowo. To, że klient już raz wybrał Twoje usługi nie oznacza, że możesz wystawić rachunek i osiąść na przysłowiowych laurach. Może okazać się, że naprawiony element nie przywrócił urządzeniu pełnej funkcjonalności. Wówczas ważne jest, aby bez mrugnięcia okiem podjąć się działań korygujących. Pamiętaj również, że bez względu na to, czy za swoją naprawę otrzymasz zapłatę, czy jest ona realizowana w ramach bezpłatnych działań reklamacyjnych, klient musi być otoczony opieką na takim samym, wysokim poziomie. Nieudana naprawa nie musi zwiastować końca współpracy. Wręcz przeciwnie! To szansa na okazanie klientowi szacunku oraz udowodnienie swojego profesjonalizmu i elastyczności w działaniu. Nieustannie dbaj o relacje, a lojalność klientów i rosnące zyski przyjdą same.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *

Array