jakrozwijacspolecznoscfanowswojejfirmynaportalachspolecznosciowych


Rozwijanie społeczności fanów wymaga dobrze przemyślanej strategii. Jeśli na początku istnienia sieci społecznościowych każdy chciał się pokazać, nie myśląc o tym, po co je integrować, stało się oczywiste, że aby uzyskać widoczność, trzeba mieć nienaganną organizację, ponieważ konkurencja szaleje. Sieci społecznościowe stały się niezbędnymi platformami dla przedsiębiorców. Ich opanowanie jest czasem bardziej skomplikowane niż myślisz, zwłaszcza jeśli chodzi o powiększanie społeczności internautów. Oto nasze porady!

Doskonale uzupełnij swój profil.


Kiedy tworzysz swoją stronę biznesową na dowolnym portalu społecznościowym, zostaniesz poproszony o wypełnienie profilu. Ten krok jest niezbędny – i nie powinien być zaniedbany – aby zbudować lojalną społeczność internetową i przyciągnąć użytkowników na swoją stronę. Wypełnij dokładnie informacje. Każde pole musi być dokładnie wypełnione, aby przekazać maksymalną ilość informacji użytkownikowi, który odwiedza Twoją stronę. Nie zapomnij o wizualizacjach w swojej prezentacji, które ożywią i uatrakcyjnią Twój profil. Im bardziej kompletny jest Twój profil, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągniesz nowych klientów, którzy z pewnością będą “lubić” Twoją stronę lub “śledzić” Twoje konto.


Gra na interakcji.


Każda sieć społecznościowa zaspokaja specyficzne potrzeby. Dlatego powinieneś być obecny na jak największej ich liczbie. Dzięki temu zwiększysz swoje szanse na przyciągnięcie użytkowników i potencjalne pozyskanie klientów. Pamiętaj, że kontakt zarejestrowany na Facebooku może nie być zarejestrowany na Twitterze lub Pintereście, i odwrotnie. Zaproś członków swojej społeczności do dołączenia do Ciebie na innych kontach. Aby to zrobić, nie wahaj się regularnie ogłaszać w różnych społecznościach. Przykładowo na Instagramie dobrze jest publikować w określonych godzinach o czym pisze Maciej Kaczmarek we wpisie – Kiedy publikować posty na Instagramie? Koniecznie go sprawdź.

Innym rozwiązaniem jest wykorzystanie Twojej strony internetowej do zaznaczenia swojej obecności na wszystkich portalach społecznościowych. Możesz po prostu wskazać to za pomocą tekstu lub użyć istniejących modułów. Na Twitterze, MyTwitterAccount podkreśla Twoje konto na innych stronach i pomaga prowadzić odwiedzających do śledzenia Cię w tej sieci społecznej. Nie spędzaj zbyt wiele czasu na jednym portalu społecznościowym kosztem innego. Wszystkie one muszą być jednakowo rozwinięte, aby wywierać wpływ na użytkownika.


Twórz i udostępniaj treści.


Na portalach społecznościowych, treść jest królem. Możemy jedynie zachęcać do publikowania, ale uważajcie, są pewne zasady. Przede wszystkim należy kontrolować częstotliwość. Wyznacz przedziały czasowe dla swoich postów i nie pisz za dużo, bo inaczej Twoje informacje zostaną zagłuszone. Rozróżniaj posty, które mają być opublikowane i te, które mają być udostępnione. Pierwszy z nich powinien być oryginalną treścią specyficzną dla Twojego biznesu. Możesz również zamieścić informacje o sektorze, w którym pracujesz, nie wymieniając bezpośrednio swojej firmy. W ten sposób wykazujesz zainteresowanie wiadomościami z dziedziny, w której działasz oraz swoją wiedzę na ten temat. Po drugie, nie wahaj się udostępniać informacji z innych kont. Pamiętaj, aby dodać komentarz związany z Twoją działalnością. Twoje posty powinny być oryginalne. Innym sposobem na generowanie ruchu na portalach społecznościowych jest stworzenie bloga, którego artykuły będziesz następnie przekazywał dalej. W tych artykułach udzielaj porad swojej głównej grupie docelowej. Bądź jasny, precyzyjny i konkretny. Treść musi sprostać tytułowi, aby uniknąć rozczarowania u czytelnika. Będziesz musiał określić linię redakcyjną, którą będziesz się kierował w każdym swoim wpisie, aby nie dezorientować czytelnika.


Wykorzystaj multimedia.


Każda sieć społecznościowa ma swoją specyfikę. Nie tylko trzeba wybrać odpowiednie miejsce dla wiadomości, które chcesz nadać, ale również istotne jest, aby wybrać najbardziej odpowiedni format. Na przykład na Facebooku, filmy będą miały większą siłę oddziaływania dzięki funkcji autoodtwarzania. Z drugiej strony, proste wizualizacje wydają się mieć większy wpływ na Twitterze, lub oczywiście na portalach społecznościowych opartych na obrazach, takich jak Pinterest czy Instagram. Mnożąc w ten sposób formaty i miejsca dystrybucji, zwiększysz interaktywność swoich komunikatów. Będziesz miał większe szanse na przyciągnięcie uwagi internauty.


Przeprowadzaj konkursy i kampanie reklamowe.


Od kilku lat możliwe jest organizowanie konkursów na swojej ścianie na Facebooku, co pozwala na pozyskiwanie nowych internautów poprzez targetowane kampanie marketingowe. Ponadto, aby rozwijać swoją społeczność, nie wahaj się reklamować. Płatne kampanie “ads” na Facebooku i Twitterze pozwalają firmom na projektowanie ukierunkowanych reklam.

Related Posts

1 Komentarzy

  • Ania00
    12 października 2021

    Rozwój firmy w internecie to chyba konieczność w obecnych czasach. Moim zdaniem tyle tego teraz jest, że bez płatnych kampanii ani rusz żeby się wypromować

Average
5 Based On 1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Required fields are marked *

Array